Toyota Crown Forum banner
  • Why The Toyota Crown is Such a Big Deal Watch Here
21 - 40 of 136 Posts
Czy ktoś słyszał od swojego dealera, jak Toyota zamierza radzić sobie z cłami na samochody z Japonii? Rzeczywiste informacje od Toyoty, a nie typowe stwierdzenie sprzedawcy „wszystko będzie dobrze”?

Mam CS, który został już zbudowany, jest na statku, ma dotrzeć do portu 11.04 i zostać zwolniony z portu 24.04, czyli po terminie ceł Trumpa 2.04.

Czy Toyota natychmiast podnosi ceny 3.04, a jeśli tak, to o ile (czy CS pochłania całą 25% taryfę, czy też wszystkie modele Toyoty idą w górę, aby pokryć cła na inne pojazdy J-VIN)? Czy Toyota utrzymuje ceny wszystkich aktualnie zbudowanych pojazdów i podnosi ceny pojazdów, które jeszcze nie zostały zbudowane?

Mój dealer nie skontaktował się ze mną, aby poinformować mnie, czy coś słyszał, ale jestem ciekaw, czy ktoś inny słyszał jakieś oficjalne słowo od Toyoty na ten temat.
 
Czy ktoś słyszał od swojego dealera, jak Toyota zamierza radzić sobie z taryfami na samochody z Japonii? Rzeczywiste informacje od Toyoty, a nie typowe dla sprzedawcy „wszystko będzie dobrze”?

Mam CS, który został już zbudowany, jest na statku, ma dotrzeć do portu 11.04 i zostać zwolniony z portu 24.04, czyli daty po terminie taryfowym Trumpa 2.04.

Czy Toyota natychmiast podnosi ceny 3.04, a jeśli tak, to o ile (CS pochłania całą taryfę w wysokości 25% czy wszystkie modele Toyoty idą w górę, aby pokryć taryfy na inne pojazdy J-VIN)? Czy Toyota utrzymuje ceny dla wszystkich aktualnie zbudowanych pojazdów i podnosi ceny dla pojazdów, które jeszcze nie zostały zbudowane?

Mój dealer nie skontaktował się ze mną, aby poinformować mnie, czy coś słyszał, ale jestem ciekaw, czy ktoś inny słyszał jakieś oficjalne słowo od Toyoty na ten temat.
Moim zdaniem na dzień dzisiejszy Toyota nie wie, co zrobi. Musi zobaczyć, co dokładnie i kiedy stanie się z taryfami.
Zakładając, że taryfy wejdą w życie, niektóre pojazdy i części zamienne będą kosztować więcej. A ceny używanych samochodów również powinny wzrosnąć.
 
Czy ktoś słyszał od swojego dealera, jak Toyota zamierza radzić sobie z taryfami na samochody z Japonii? Rzeczywiste informacje od Toyoty, a nie typowy sprzedawca „wszystko będzie dobrze”?

Mam CS, który został już zbudowany, jest na statku, ma dotrzeć do portu 11.04 i zostać zwolniony z portu 24.04, czyli daty po terminie taryfowym Trumpa 2.04.

Czy Toyota natychmiast podnosi ceny 3.04, a jeśli tak, to o ile (CS pochłania całą 25% taryfę, czy wszystkie modele Toyoty idą w górę, aby pokryć taryfy na inne pojazdy J-VIN)? Czy Toyota utrzymuje ceny wszystkich aktualnie zbudowanych pojazdów i podnosi ceny pojazdów, które jeszcze nie zostały zbudowane?

Mój dealer nie skontaktował się ze mną, aby poinformować mnie, czy coś słyszał, ale jestem ciekaw, czy ktoś inny słyszał jakieś oficjalne słowo od Toyoty na ten temat.
Myślę, że żaden z dealerów nie będzie w stanie tego powiedzieć w tym momencie. Zważywszy na to, jak szybko sprawy się toczą, kto wie, jak długo te taryfy potrwają.

Wyobrażam sobie, że Toyota próbuje teraz po prostu przeczekać.
 
Jeśli chodzi o moje własne wykształcenie, oto niedawny wywiad z Shawnem Fainem, prezesem UAW (szefem United Auto Workers Union):

MAJOR GARRETT: Wróćmy do taryf i przemysłu motoryzacyjnego. Peter Navarro, główny doradca prezydenta ds. handlu, mówi, że obecnie zakłady produkujące samochody są wykorzystywane w około 60%. Twierdzi, że istnieje duża niewykorzystana zdolność produkcyjna, co oznacza, że miejsca pracy można by stosunkowo łatwo stworzyć i nie trzeba by było spędzać dwóch, trzech, a może pięciu lat na budowie nowych fabryk. Czy tak to Pan rozumie? Czy Pan w to wierzy?

SHAWN FAIN: Trafił w dziesiątkę. Spójrzcie, mamy teraz sytuację w Warren w stanie Michigan, gdzie w zeszłym roku zwolniono 2000 pracowników. Przez lata budowali tam ciężarówki Ram dla Stellantis, a Stellantis podjął decyzję o przeniesieniu tej produkcji do Meksyku. Mogliby przenieść tę pracę z powrotem w bardzo krótkim czasie i produkować tam ciężarówki Ram i przywrócić tych ludzi do pracy.

W tym tygodniu byłem w Volkswagenie, wiesz, rozmawiałem z pracownikami, którzy starają się o swój pierwszy kontrakt, a firma ogłosiła redukcję zmiany. Tymczasem, wiesz, Volkswagen jest największym przestępcą ze wszystkich. 75% ich produkcji na rynek Ameryki Północnej jest wytwarzane w Meksyku, więc mogą przenieść tam produkty z dnia na dzień. Istnieje nadwyżka mocy produkcyjnych.

Wiesz, ludzie zapominają o tej lekcji z II wojny światowej. Sposobem, w jaki utworzyliśmy Arsenał Demokracji, który wygrał wojnę, było to, że wzięli nadwyżkę mocy produkcyjnych wszystkich zakładów motoryzacyjnych w kraju i produkowali czołgi, samoloty, bomby i silniki i wszystkie te rzeczy. I teraz nie jest inaczej.

Mamy nadwyżkę mocy produkcyjnych. Mogliby sprowadzić pracę z powrotem w bardzo krótkim czasie. I tak, są w sytuacji, w której muszą zbudować nową fabrykę, tak, zajmie to kilka lat, ale - ale istnieje wiele możliwości dla tych firm, aby zrobić właściwą rzecz i sprowadzić pracę z powrotem tutaj z dnia na dzień, tak szybko, jak ją stąd przenieśli.

MAJOR GARRETT: A Shawn, dla ludzi, którzy cię słuchają, jak taryfy sprawiają, że to się dzieje? Jaki jest związek między 20- lub 25-procentową taryfą a przywróceniem tej zdolności produkcyjnej do poziomu, który chciałbyś zobaczyć?

SHAWN FAIN: Cóż, ponieważ, jak wszystko, firmy nadużywają tego procesu. Chodzi mi o to, że dążą do wyścigu na dno. Chodzi mi o to, że taryfy są -- wiesz, była duża obietnica, kiedy w 1992 roku powstała NAFTA, wielka debata, a Ross Perot mówił o "gigantycznym odgłosie ssania", że nasza baza produkcyjna zniknie. Miał rację, wiesz.

I widzieliśmy, co się działo w ciągu następnych 30 lat. Widzieliśmy, jak 90 000 zakładów odeszło. Wiesz, jak powiedziałem, widzieliśmy, jak 65 zakładów z Wielkiej Trójki zostało zamkniętych. Spójrz, właśnie teraz, kiedy rozmawiamy, w Wisconsin grozi zamknięcie zakładu Deere i zagrożenie przeniesieniem ich pracy do Meksyku. Mamy zakład ciężarówek Volvo i Mack Truck w Pensylwanii, któremu grozi przeniesienie do Meksyku. Istnieje wiele możliwości i to jest rzeczywistość, którą widzieliśmy tutaj w Ameryce.

Zatem taryfy są narzędziem w skrzynce z narzędziami. Nie są one ostatecznym rozwiązaniem. Musimy naprawić zepsuty system handlu. Ale sposób, w jaki działają taryfy, to znaczy, że jest to motywator, ponieważ będzie kara za wszystko, co firmy wysyłają tutaj, i miałem firmy, które mówiły nam wprost, że będą musiały sprowadzić produkty z powrotem tutaj, jeśli te taryfy zostaną wprowadzone.
 
Nie chcę być polityczny i po prostu stwierdzę, co wiele krajów nauczyło się przez lata. Taryfy rzadko osiągają założone cele i zwykle kończą się wieloma niezamierzonymi konsekwencjami. Zobacz, co ekonomiści, ci z doktoratami, mówią o taryfach. Oni tak naprawdę wiedzą o tym więcej niż większość ludzi w telewizji. I, jak powiedziałem wcześniej, nie mam pojęcia, czy i jak Toyota zmieni ceny swoich pojazdów.
 
Moja żona i ja przewidywaliśmy to w grudniu; było to głównym powodem naszej decyzji o zakupie naszego CS w styczniu. Nie mógłbym być szczęśliwszy. Chociaż jestem niezwykle zniesmaczony i zmartwiony szaleństwem w Białym Domu. Jedna myśl przyszła mi do głowy jako możliwość: jeśli wycofają pojazd z rynku amerykańskiego, zdobycie części może być trudne, chociaż zdaję sobie sprawę, że ten samochód wykorzystuje sporo części współdzielonych z innymi modelami. Zobaczymy.
Ten sam powód, dla którego kupiłem moją Signię w listopadzie. Spodziewałem się, że Cheeto szybko wprowadzi taryfy, wiedząc, że ceny nowych pojazdów jakiejkolwiek marki wzrosną w sposób wygórowany, zwłaszcza importu. Próba wyprzedzenia słabego zrozumienia gospodarczego i decyzji Cheeto..
 
Skutki nie nastąpią natychmiast. Gdy obecny stan magazynowy na działkach się wyczerpie. A przynajmniej szybcy sprzedawcy wolumenu. Wtedy zaczyna się prawdziwa zabawa! 😆 Pierwszymi modelami, które to mocno odczują, będą Camry i RAV4. Sprzedają ich mnóstwo. Myślę, że RAV4 plug-in jest produkowany w Japonii.
Nie chcę, żeby to przerodziło się w polityczną tyrady. Cła stosowane prawidłowo przynoszą korzyści krajom. Cła stosowane jako protekcjonizm zaszkodzą gospodarce we wszystkich krajach. Żyjemy w globalnym świecie gospodarczym. Nie możemy izolować się za pomocą ogromnych ceł, takich jak te, które są teraz rzucane. Nie mamy infrastruktury, aby natychmiast zareagować. Zajmie to lata, jeśli nie ponad dekadę lub dłużej! Kontynuuj, bądź szanujący.
 
Jadę obok lokalnego dealera Toyoty w drodze do pracy. Po minionym weekendzie plac wygląda zauważalnie na cieńszy niż w zeszłym tygodniu.

Widziałem również post na stronie subreddit poświęconej sprzedaży samochodów, gdzie ludzie rozmawiali o końcu miesiąca, a wiele osób mówiło, że ich sklepy były znacznie bardziej ruchliwe niż zwykle, ponieważ ludzie próbowali kupić samochód, zanim wejdą w życie taryfy.

Nadal brak wiadomości od mojego dealera na temat mojego CS, który ma dotrzeć do portu 11.04 i zostać wysłany do dealera 24.04, ale oficjalne ogłoszenie Toyoty o tym, że na razie nie podnosi cen, sprawia, że jestem optymistą, że ceny, na które zgodziłem się z dealerem, zostaną utrzymane.
 
Nie chcę wchodzić w politykę i po prostu stwierdzę to, czego wiele krajów nauczyło się przez lata. Taryfy rzadko osiągają założone cele i zwykle kończą się wieloma niezamierzonymi konsekwencjami.
Zobacz, co ekonomiści, ci z doktoratami, mówią o taryfach. Oni tak naprawdę wiedzą o tym więcej niż większość ludzi w telewizji.
I, jak powiedziałem wcześniej, nie mam pojęcia, czy i jak Toyota zmieni ceny swoich pojazdów
Zgadza się. Ustawa Smoot-Hawley z 1930 r. nałożyła cła w wysokości około 20% na wiele importowanych towarów. Intencja była dobrze zamierzona, ale w rezultacie doprowadziła recesję do Wielkiego Kryzysu z niezamierzonymi skutkami i przedłużyła depresję. Spokojne protesty w 1932 r. weteranów spowodowały, że prezydent Hoover i McArthur użyli armii przeciwko weteranom. Z pewnością nie chcemy, żeby to się powtórzyło. Bądźcie szanowni, bądźcie ostrożni.
 
Nie dostałem CS, dostałem Crown platinum. Zatrzymalem się u dealera Toyoty w zeszłym październiku (przed wyborami) i podpisałem papier tego dnia. Ale dealer nie miał koloru, którego chciałem. Musiałem więc czekać, aż dealer go zabezpieczy, ponieważ Toyota nie przyjmuje zamówień niestandardowych. Miałem czteromiesięczną komunikację w sprawie mojego samochodu. I w końcu dostałem swój w lutym. W tym czasie dealer powiedział mi, że Toyota zaczęła podnosić cenę bazową Crown. I było to 3 tysiące więcej niż w zeszłym październiku. Czy ci się to podoba, czy nie, taryfa podniesie cenę. A klient za to zapłaci.
 
Rzeczywistość jest taka, że rząd USA jest na dobrej drodze do niewypłacalności. Obwinianie obecnej administracji jest nonsensem, opartym na uczuciach, a nie na faktach. Każdy, kto oglądał wywiad z zespołem DOGE i ma pojęcie o rzeczywistości, szybko zda sobie sprawę, że WYMAGANA jest WIELKA seria korekt kursu, aby wyprostować statek. Rzeczywistość jest taka, że USA od dziesięcioleci przenoszą produkcję za granicę, a COVID ujawnił realne braki w tych politykach. Rzeczywistość jest taka, że USA absolutnie muszą przywrócić swoje zdolności produkcyjne. Ludzie, którzy rozumieją kwestię taryf, zdają sobie sprawę, że kroki podejmowane w celu rozwiązania deficytów handlowych/produkcyjnych tylko pomogą USA w dłuższej perspektywie, zwiększą liczbę miejsc pracy, produkcję i deficyt. Pamiętam, kiedy Michigan miało mnóstwo warsztatów narzędziowych i matrycowych, a produkcja była silna. W latach 70. nastąpił spadek jakości amerykańskich producentów samochodów, wraz z przesunięciem produkcji za granicę. Rzeczywistość jest taka, że USA muszą zacząć produkować rzeczy w USA, a producenci samochodów w USA muszą naprawić swoje problemy z kontrolą jakości. Taryfy są procesem negocjacji, który pomoże USA w dłuższej perspektywie. Jeśli chodzi o mnie, kupiłem Crown, ponieważ dobrze pasuje do moich potrzeb i ma doskonałą niezawodność. Amerykańscy producenci samochodów nie mają z czym porównywać. Toyota planuje zwiększyć produkcję w USA, co należy uznać za sukces.
 
Moje 0,02

Utrata Avalonu zastąpionego przez Crown Sedan i Crown Signia Crossover oznacza, że są one teraz najwyższym poziomem wykończenia Toyoty w linii innych niż SUV/Truck. Tak więc, mało prawdopodobne, że zostaną wycofane... mały zbieg okoliczności, że są produkowane tylko w Japonii, gdzie chcą utrzymać swoją świetną reputację najwyższej jakości.

Byłem tam wcześniej. Niedobory gazu zwiększyły liczbę importowanych japońskich kompaktów i zagłodziły sprzedaż amerykańskiej produkcji pożerającej gaz. W odpowiedzi USA ograniczyły liczbę importu od zagranicznych producentów, na co producenci amerykańscy natychmiast podnieśli ceny samochodów w całym zakresie. W odpowiedzi Japończycy podwoili liczbę swoich producentów, wprowadzając bliźniacze korporacje Toyota- Lexus, Honda-Acura i podwoili swoją sprzedaż, jednocześnie celując w wyższą półkę amerykańskiej produkcji.

Efektem końcowym jest to, że zagraniczni producenci nie są głupi i ponieważ nie ma ani jednej amerykańskiej marki wykonanej w całości z amerykańskich części... wszystko, co muszą zrobić, to zagłodzić amerykańskie firmy z surowców/części zamiennych, pobierać wygórowane stawki za części i/lub spowalniać wysyłkę, twierdząc, że muszą nadać priorytet własnej sprzedaży produkcyjnej do krajów spoza USA. I jak zwykle, $hit ekonomistów obróci się przeciwko... jak tylko Twój samochód zostanie zatrzymany w warsztacie i będzie czekał 4 miesiące na zawyżone części silnika/komputera lub skrzyni biegów, z radością zapłacisz dodatkowe 25% za samochód nadający się do jazdy z dostępnymi/tańszymi częściami zamiennymi. Widzieliśmy to już wcześniej z "Niedoborem chipów", gdzie w tajemniczy sposób Toyota miała chipy, a sprzedaż gwałtownie wzrosła w porównaniu z amerykańską produkcją niedokończonych samochodów, niektóre na placach dealerów, czekających na przybycie zagranicznych części.
 
Realia jest taka, że rząd USA jest na dobrej drodze do niewypłacalności. Obwinianie obecnej administracji jest nonsensem, opartym na uczuciach, a nie na faktach. Każdy, kto oglądał wywiad z zespołem DOGE i ma pojęcie o rzeczywistości, szybko zda sobie sprawę, że wymagana jest WIELKA seria korekt kursu, aby wyprostować statek. Rzeczywistość jest taka, że USA od dziesięcioleci przenoszą produkcję za granicę, a COVID ujawnił realne braki w tych politykach. Prawda jest taka, że USA absolutnie muszą przywrócić swoje zdolności produkcyjne. Ludzie, którzy rozumieją kwestię taryf, zdają sobie sprawę, że kroki podejmowane w celu rozwiązania deficytów handlowych/produkcyjnych tylko pomogą USA w dłuższej perspektywie, zwiększą zatrudnienie, produkcję i zmniejszą deficyt. Pamiętam, kiedy Michigan miało mnóstwo sklepów z narzędziami i matrycami, a produkcja była silna. W latach 70. nastąpił spadek jakości ze strony amerykańskich producentów samochodów, wraz z przeniesieniem produkcji za granicę. Rzeczywistość jest taka, że USA muszą zacząć produkować rzeczy w USA, a producenci samochodów w USA muszą naprawić swoje problemy z kontrolą jakości. Taryfy są procesem negocjacji, który pomoże USA w dłuższej perspektywie.
Jeśli chodzi o mnie, kupiłem Crown, ponieważ dobrze pasuje do moich potrzeb i ma doskonałą niezawodność. Amerykańscy producenci samochodów nie mają z czym porównywać. Toyota planuje zwiększyć produkcję w USA, co należy uznać za sukces.
Myślę, że ludzie muszą zaakceptować, co jest w dłuższej perspektywie? 5, 10, 15 lat? Nie obwiniam żadnej administracji, ponieważ to wszystko z góry. Firmy dzisiaj szukają krótkoterminowych wyników, co w większości przypadków wynosi od 1 do 2 lat. Krótkoterminowo powinno to być 5 do 7 lat lub dłużej. Pracowałem w produkcji przez całą moją karierę po służbie wojskowej. Firmy zawsze szukają sposobów na zwiększenie zysków, niezależnie od tego, czy chodzi o koszty materiałów, czy pracy. Firmy wykorzystują materiały i pracę z całej planety, co jest globalną ekonomią. Jak powiedziałem wcześniej, taryfy wykonane poprawnie mają pozytywne wyniki dla wszystkich. Taryfy protekcjonistyczne szkodzą wszystkim. Czas pokaże.
 
Realia jest taka, że rząd USA jest na dobrej drodze do niewypłacalności. Obwinianie obecnej administracji jest nonsensem, opartym na uczuciach, a nie na faktach. Każdy, kto oglądał wywiad z zespołem DOGE i ma pojęcie o rzeczywistości, szybko zda sobie sprawę, że WYMAGANA jest WIELKA seria korekt kursu, aby wyprostować statek. Rzeczywistość jest taka, że USA od dziesięcioleci przenoszą produkcję za granicę, a COVID ujawnił realne braki w tych politykach. Prawdą jest, że USA absolutnie muszą przywrócić swoje zdolności produkcyjne. Ludzie, którzy rozumieją kwestię taryf, zdają sobie sprawę, że kroki podejmowane w celu rozwiązania deficytów handlowych/produkcyjnych tylko pomogą USA w dłuższej perspektywie, zwiększą liczbę miejsc pracy, produkcję i zmniejszą deficyt. Pamiętam, jak Michigan miało mnóstwo warsztatów narzędziowych i matrycowych, a produkcja była silna. W latach 70. nastąpił spadek jakości amerykańskich producentów samochodów, wraz z przeniesieniem produkcji za granicę. Rzeczywistość jest taka, że USA muszą zacząć produkować rzeczy w USA, a amerykańscy producenci samochodów muszą rozwiązać problemy z kontrolą jakości. Taryfy są procesem negocjacji, który pomoże USA w dłuższej perspektywie.
Jeśli chodzi o mnie, kupiłem Crown, ponieważ dobrze pasuje do moich potrzeb i ma doskonałą niezawodność. Amerykańscy producenci samochodów nie mają z czym porównywać. Toyota planuje zwiększyć produkcję w USA, co należy uznać za wygraną.
Podoba mi się, jak napisałeś całą dużą odpowiedź o tym, jak taryfy są potrzebne do przywrócenia produkcji w USA, jak USA pozostają w tyle itp., a następnie kończysz swoją odpowiedź, mówiąc, że kupiłeś w 100% japońskie i wyprodukowane auto, zamiast pojazdu zbudowanego w USA, który wspierałby amerykańską produkcję.
 
W tym poście rozróżniam Toyotę, producenta, i dealerów Toyoty.

Być może zobaczymy niezamierzone konsekwencje:

Być może dealerzy zaprzestaną "korekty rynkowej" w wysokości 3500 USD (lub 8% marży powyżej faktury).

Być może marże dealerów zostaną obniżone. Lokalni dealerzy prawie każdej marki są bogaci jak cholera.

Być może drogie opcje nie będą narzucane kupującemu (hak holowniczy, podświetlane to i tamto), a nawet "dekonstrukcja" pojazdu w celu obniżenia kosztów produkcji... robiono to w przeszłości, aby zwiększyć zyski.

Być może dealerzy zaprzestaną prób osiągnięcia 10 000–20 000 USD marży zysku na sprzedaż (tj. niska wycena w rozliczeniu). Zrezygnowałem z wymiany sedana Crown Limited 2023 (1700 mil) na Signię po tym, jak niska wycena w rozliczeniu wyniosła moją Crown i 22 000 USD gotówki plus 5000 USD podatków/opłat CA.

Marża dealera Benza w latach siedemdziesiątych wynosiła 20%. Została zredukowana do 6%. Dealerzy wciąż prosperowali. Może z ich skandalicznych opłat za usługi. Toyota mogłaby wchłonąć część z 25% i odzyskać ją w dziale serwisowym.

Być może miesięczne opłaty za usługę Connected Service samochodu w wysokości 15–50 USD (dożywotnio 2340–7800 USD) zostaną obniżone lub wyeliminowane. Przy ponad 11 milionach sprzedaży na całym świecie (2,4 miliona w USA) to spory, wielomiliardowy roczny strumień gotówki. Twój sąsiad z Teslą płaci 99 USD miesięcznie za przywilej korzystania z Auto-Pilota, który jest włączany/wyłączany zdalnie przez Teslę. Prawie 12 000 USD w ciągu dziesięciu lat.

Cena detaliczna nie zostanie podwyższona o 25%. Zysk dealera z Hold Back wynosi prawdopodobnie 15% od 50 000 USD ceny detalicznej. Zatem 25% może zostać dodane do faktury 42 500 USD, co wciąż jest dużą kwotą.

Ostatecznie być może wszystkie Toyoty i inne marki zostaną zachęcone do budowy fabryk w USA.

Do punktu dklanaeky: dealerzy prawdopodobnie rozłożyliby nowe koszty na wszystkie modele, które sprzedają, a Toyota zbudowałaby więcej fabryk w USA.

Do punktu w4yn i jeffok7s: Toyota rozkłada ból na modele wyprodukowane w USA.

Prawdziwą bonanzą będzie wartość Twojej UŻYWANEJ Korony z lat 2023–2024–2025. Uber-bonanzą będzie zatrzymanie Korony na 10–13 lat.

Niektórzy producenci robią z koła zapasowego opcję za 350 USD. To przyciągnęłoby kilku kupujących. Punkt; teraz jest to rynek sprzedawcy dla Signii. Taryfy mogą zmienić go w rynek nabywcy.

Kiedy stajesz w obliczu nowych praw, zasad, procedur, taryf; co dzieje się jako pierwsze? Osoby dotknięte znajdują sposoby na "ogrywanie" systemu. Np. kreatywne leasingi mogłyby zaoszczędzić tysiące dolarów na podatkach/opłatach CA.

Być może pożyczki oferowane przez dealerów w wysokości 1,99% staną się stałym elementem. Daje to o 50 USD niższą miesięczną ratę przy pożyczce w wysokości 45 000 USD na 60 miesięcy w porównaniu do 6%.

Niech dobre czasy nadejdą.
 
W tym poście rozróżniam Toyotę, producenta, i dealerów Toyoty.

Być może zobaczymy nieprzewidziane konsekwencje:

Być może dealerzy zaprzestaną "dostosowania do rynku" w wysokości 3500 USD (lub 8% marży powyżej faktury).

Być może marże dealerów zostaną obniżone. Lokalni dealerzy prawie każdej marki są bogaci jak cholera.

Być może drogie opcje nie będą narzucane kupującemu (hak holowniczy, podświetlane to i tamto), a nawet "dekompresja" pojazdu w celu obniżenia kosztów produkcji... robiono to w przeszłości, aby zwiększyć zyski.

Być może dealerzy zaprzestaną prób osiągnięcia marży zysku w wysokości 10 000–20 000 USD na sprzedaż (tj. niska wycena w rozliczeniu). Zrezygnowałem z wymiany sedana Crown Limited 2023 (1700 mil) na Signię po tym, jak niska wycena w rozliczeniu wyniosła moją Crown i 22 000 USD gotówki plus 5000 USD podatków/opłat CA.

Marża dealera Benz w latach siedemdziesiątych wynosiła 20%. Została zredukowana do 6%. Dealerzy wciąż prosperowali. Może z ich skandalicznych opłat za usługi. Toyota mogłaby wchłonąć część z 25% i odzyskać ją w dziale serwisowym.

Być może miesięczne opłaty za 13-letnią usługę Connected Service w wysokości 15–50 USD (dożywotnio 2340–7800 USD) zostaną obniżone lub wyeliminowane. Przy ponad 11 milionach sprzedaży na całym świecie (2,4 miliona w USA) to spory, wielomiliardowy roczny strumień gotówki. Twój sąsiad z Teslą płaci 99 USD miesięcznie za przywilej korzystania z autopilota, który jest włączany/wyłączany zdalnie przez Teslę. Prawie 12 000 USD w ciągu dziesięciu lat.

Cena detaliczna nie zostanie podwyższona o 25%. Zysk dealera z Hold Back wynosi prawdopodobnie 15% od 50 000 USD ceny detalicznej. Zatem 25% może zostać dodane do faktury w wysokości 42 500 USD, co wciąż jest dużą kwotą.

Ostatecznie być może wszystkie Toyoty i inne marki zostaną zachęcone do budowy fabryk w USA.

Do punktu dklanaeky: dealerzy prawdopodobnie rozłożyliby nowe koszty na wszystkie modele, które sprzedają, a Toyota zbudowałaby więcej fabryk w USA.

Do punktu w4yn i jeffok7s: Toyota rozkłada ból na modele wyprodukowane w USA.

Prawdziwą bonanzą będzie wartość Twojej UŻYWANEJ Korony 2023-2024-2025. Uber-bonanzą będzie zatrzymanie Korony na 10-13 lat.

Niektórzy producenci czynią oponę zapasową opcją za 350 USD. To przyciągnęłoby kilku kupujących. Punkt; teraz jest to rynek sprzedawcy dla Signii. Taryfy mogą zmienić go w rynek nabywcy.

W obliczu nowych praw, zasad, procedur, taryf; co dzieje się jako pierwsze? Osoby dotknięte znajdują sposoby na "ogrywanie" systemu. np. kreatywne leasingi mogłyby zaoszczędzić tysiące na podatkach/opłatach CA.

Być może pożyczki oferowane przez dealerów w wysokości 1,99% staną się stałym elementem. Daje to 50 USD miesięcznie niższą ratę na pożyczkę w wysokości 45 000 USD na 60 miesięcy w porównaniu z 6%.

Niech dobre czasy nadejdą.
 
Moja żona i ja przewidywaliśmy to w grudniu; to był główny powód naszej decyzji o zakupie naszego CS w styczniu. Nie mógłbym być szczęśliwszy. Chociaż jestem niezwykle zniesmaczony i zmartwiony szaleństwem w Białym Domu. Jedna myśl przyszła mi do głowy jako możliwość: jeśli wycofają pojazd z rynku amerykańskiego, zdobycie części może być trudne, chociaż wiem, że ten samochód wykorzystuje sporo części współdzielonych z innymi modelami. Zobaczymy.
My również właśnie dostaliśmy naszego Crown Signia (biały z beżowym wnętrzem Limited). Po wyborach powiedziałem: "Zadzwoń do Jima, szybko... weź samochód". Został dostarczony 20 marca!!! Mówiąc politycznie, nadszedł czas, aby zerwać przysłowiowy plaster po dziesięcioleciach marnotrawstwa i rozrzutności administracji po obu stronach korytarza. Niestety, gdyby ta administracja nie działała szybko i zdecydowanie, Demokraci uciekliby się do każdego brudnego schematu, jaki mogli wymyślić, aby powstrzymać przywracanie bezpieczeństwa, oszczędności i środków produkcji do USA. W końcu... spójrz na irracjonalne zachowanie nienawidzących Demokratów. Kradzież i oszpecanie Tesli, które są prawdopodobnie własnością głównie innych zielonych Demokratów. Muszę tylko potrząsnąć głową. Co za żenujące zachowanie.
 
21 - 40 of 136 Posts