Ik vroeg me af of iemand anders de koplampen 's nachts van de Signia niet helder genoeg vindt? Ik heb er nog geen aangeschaft, maar het is voor mij het enige merkbare nadeel en ik vroeg me af of er kant-en-klare upgrades beschikbaar zijn? TIA
Ja, ik denk ook dat de koplampen erg goed zijn. Zoals iemand anders al zei, zorg ervoor dat de dashboardverlichting en de helderheid van het display zijn verminderd.Ik dacht precies het tegenovergestelde! Vandaag nog gereageerd hoe fel de koplampen van onze Signia zijn. Rijden in de nacht is nu zoveel makkelijker.
Waar op het linker dashboard bevindt zich deze draaiknop? Is het een knop of een aanraakpunt? Weet iemand of de 23 Limited ook deze mogelijkheid heeft om de koplampen te richten?De XLE heeft een draaiknop voor het "nivelleren" van de koplampen aan de linkerkant van het dashboard. De dealer heeft er nooit op gewezen. De mijne was gericht op het laagste richtpunt. Toen ik de draaiknop eenmaal had gevonden en ze had verhoogd, waren ze geweldig.
@dklanecky, misschien is het al dat geld in je portemonnee.Ik heb het gevoel dat ik in een kluis rijd als ik erin rijd.
![]()
DRL's zijn dagrijlichten. Als je je lichtschakelaar op "Auto" zet, gaan je koplampen aan als het buiten donker wordt. De LED-koplampen zijn veel helderder dan je DRL's. De LED-koplampen op mijn Crown zijn erg helder, dus ik weet zeker dat ze ook helder zijn op je Signia.Vandaag de Limited opgehaald en tijdens het rijden 's nachts vind ik de verlichting adequaat. Zou het niet erg vinden als de DRL's helderder waren. Over het algemeen ben ik er blij mee.
Je kunt ze heel gemakkelijk onder de motorkap afstellen. Philips-schroevendraaier, draai elke kant een even aantal slagen. Niet te veel. Richt de lampen 's nachts op een muur en draai de schroeven.Ik denk dat de helderheid goed genoeg is...maar ik wou dat ik ze iets hoger kon richten met de koplampverstellingsknop (heb een XLE).
Ik heb een Volvo XC40 ingeruild voor de CS - de koplampen van dat model waren veel beter dan die van de Signia. De XC40 had ook mistlampen, dus als je die bij de vergelijking optelt, dan zou ik zeggen dat de XC40 de Signia overtreft.
Mijn 2025 Crown XLE zegt dat de koplampen zich automatisch aanpassen. Het heeft geen draaiknop.
Crown Signia XLE.Mijn 2025 Crown XLE zegt dat de koplampen zich automatisch aanpassen. Het heeft geen draaiknop.
Ja, als nieuweling hier, mijn fout. Te veel verschillen tussen Crown en Crown Signia.Crown Signia XLE.
Ik heb de koplampen aangepast met de draaiknop op het dashboard. De koplampen zijn nog steeds onvoldoende. Ze hebben niet genoeg bereik of spreiding.
Ja, en mistlampen plaatsen waar de koplampen nu zitten, of iets lager dan waar de koplampen nu zitten.Het zou veel beter zijn geweest als ze de koplampen hoger hadden geplaatst, zoals op de Crown sedan. Zoveel van de buitenkant van een voertuig komt neer op design boven functie.
Weet u dat u het niveau van de koplampen kunt aanpassen met een duimdraaiknop links van uw stuur? U kunt niets doen aan het lichtpatroon. Ik had een Venza en op de Venza-chatlijnen zijn veel mensen boos over een kleine donkere plek aan de linkerbovenkant van het lichtpatroon die ik op beide koplampen heb. Ik vermoed dat ze er zijn zodat, wanneer de koplampen alleen zijn, je de twee donkere plekken van de twee afzonderlijke koplampen samenvoegt om ze in synchronie te brengen. Het klinkt dus alsof Toyota-projectorkoplampen een paar eigenzinnige lichtpatronen kunnen hebben.Ik ben het ermee eens dat de plaatsing van de koplampen verschrikkelijk is. En mijn koplamp aan de bestuurderskant heeft 2 dode plekken waardoor kuilen in de weg eruitzien als dieren die 's nachts de weg oversteken. Frustrerend. Ik zal proberen de lichten af te stellen met de schroeven, aangezien ik het Crown Signia XLE-model heb. Er is een nieuw ontwerp van de verlichting nodig om de lage plaatsing te compenseren.
Ik heb hetzelfde probleem en heb gemerkt dat het aanzetten van de automatische grootlichten echt helpt.Ik vroeg me af of iemand anders de koplampen 's nachts van de Signia niet helder genoeg vindt? Ik heb er nog geen gekocht, maar is dat het enige merkbare nadeel voor mij en vroeg me af of er aftermarket upgrades beschikbaar zijn?
Dit is het eerste voertuig dat ik heb gehad waarbij de automatische grootlichtfunctie responsief en daadwerkelijk nuttig is. Het activeert elke keer dat ik het zou doen en dimt ze indien nodig. De koplampen zijn over het algemeen erg goed.Ik heb hetzelfde probleem en heb ontdekt dat het inschakelen van de automatische grootlichten echt helpt.
Ik vind ze adequaat, als je de auto-knop aanzet, gaat hij op een donkere weg naar grootlicht en dimt hij als er een tegemoetkomende auto wordt gezien - best cool.Ik vroeg me af of iemand anders de koplampen 's nachts van de Signia niet helder genoeg vindt? Ik heb er nog geen gekocht, maar is dat het enige merkbare nadeel voor mij en vroeg me af of er aftermarket upgrades beschikbaar zijn?